maandag 30 augustus 2010

My very 1st post!

Hee meiden!
dit is 'm dan, mijn eigen blog!
ik dacht , het is wel leuk om voor dat ik artikels ga plaatsen,eerst even een eerste blogpost te doen, hihi!
ik weet ook dat de lay-out nog niet helemaal geweldig is, ik zoek nog iemand om die te ontwerpen, dus als je ideetjes hebt, let me knoww! Op deze site zal ik dus artikeltjes plaatsen over lifestyle, en dan vooral over mode, en nee, ik ben geen mode-expert, maar ik vind het gewoon leuk om jullie mijn stijl en laatste aankoopjes te laten zien, haha! ik zal ook af en toe iets plaatsen op het gebied van beauty, aangezien ik dat ook erg leuk vind. Ach, eigenlijk is het van alles wat! ik hoop dat jullie met plezier mn blog gaan bezoeken , ik zal erg mn best doen om vaak artikeltjes te plaatsen!
Dikke Kus,
Tanja

Geen opmerkingen:

Een reactie posten