maandag 30 augustus 2010

OOTD:Back to School


Hierbij mijn eerste ''echte'' blogpost, en gelijk een Outfit Of The Day!
Excusses voor mijn verschrikkelijke posseerpogingen, ik moet nog een beetje uitvinden hoe ik dat doe!
ik kreeg dus ook niet alles op de foto, dus heb ik er maar een collage van gemaakt, hihi!

Deze outfit droeg ik op mijn eerste schooldag,vandaar dat hij Back to school heet.
Het truitje is een witte stof met daarover een doorschijnend kant. Bij je armen zit er alleen de doorschijnende stof, zodat je je huid erdoorheen kan zien. Aan de achterkant zit een stukje open, met een soor vlinder strik op je rug . Het heeft een 3/4 mouw.
De rest heb ik gewoon simpel gehouden met een skinny jeans, en sportieve, maar toch elegante gympjes.
Alles komt van de Primark!

Dikke Kus,
Tanja

Geen opmerkingen:

Een reactie posten